Tuesday, July 5, 2011

Sujud


Satu petang di Baitullah


Kak Yam  :  Lama ko sujud Sha..Doa aper..
Aku         :  Mintak jodoh kak..Saya mintak 3 kriteria jer..
                 Lelaki yang soleh, kaya dan hensem
Kak Yam  :  Eh demand lak ko nie..
                 Mintak yang sayang kite..
                 Itu yang penting
Aku         :  Baikkkkk... (seperti ShinChan..)


Mengingatkan hal ini..
Aku teringat cikgu anatomy aku
Kat otak, salur darah yang membekalkan darah ke seluruh otak
Adalah circle of Willis
Dan circle of Willis ni hanya akan mendapat bekalan darah yang maksimum
Semasa sujud..
Subhanallah..

Gambarajah Circle of Willis

4 comments:

  1. uuii bestnya..
    dapat berdoa di Baitullah.
    semoga di ketemukan dgn jodoh yg diimpikan.
    err dik..
    aci tak nak kirim doa?

    ReplyDelete
  2. Syukur dpt ziarah Baitullah selalu...tuah badan..moga Sha bertemu jodoh spt dihajati..InsyAllah.Ameen.

    ReplyDelete
  3. aduhh..aku klu dpt sujud pon,mcm2 mintak..sujud kt sejadah kt bangi ni pon mcm2 demand,hahaha

    ReplyDelete