Saturday, October 1, 2011

Diet semalam

Masuk je wad semalam..

Masing masing terpegun dengan keseksian kecomelan bodi aku

Setelah sebulan makan tido bercuti

Tu baru aku cuti sebulan tu

‘Kalau aku cuti bersalin

Mau meraung bebudak ni tengok aku

 

Sampai je terus lompat atas penimbang

Ye penimbang hospital laa yang paling aku percayai

Sebab mau tak mau terpaksa ko terima kenyataan

Yang ko dah tembam sekarang

Kira2 BMI, ada lagi beberapa nombor nak ke obese..

Phuiiiii….

 

Tu pon nasib baik kot muat lagi nak pakai

Except seluar agak memang ketat sedikit

IMG_0589

Ni lunch aku semalam..

Kengkonon nak start Atkin diet skang ni kan..

Agak2 ni consider Atkin tak ye?

Dengan fillet 2 keping

Daging lagi..

 

Tu belom kira breakfast aku

Yang ala2 tak nampak sampai tertala 2 mini nasik impit tu..

Sambil mencilok biskut raya atas meja..

Dinner plak orang ajak makan piza..

Tapi aku makan toping jer

Sambil buat2 tak perasan cubit base kat bawah :p

 

Tengok pada stok makanan aku ni

Rasa membazir laa nak berdiet..

Sape nak habiskan makanan nie semua

Orang rumah sebelah dah kemain bertekad nak kurus tu..

3 comments:

  1. Hahahhaa, habiskan lah dulu stock tu..tp kalau nak nekad beratkins gak...stock tu makan 2 minggu sekali jer lah..hehehe..good luck samada menghabiskan stock atau mengseksikan diri...(apasal cam pelik jer ejaan2 aku ni)

    ReplyDelete
  2. selamat btugas kembali n good luck with yr slimming..maybe its hard 2 resist dgn stock yg byak tu..

    ReplyDelete
  3. mariea: aku mmg kn berguru ngn otai mcm ko neh..ehehehe..sesambil buat2 x nampak berapa kalori tulis kat packaging makanan

    hmins: lemah longlai nak keje balik..

    ReplyDelete