Tuesday, October 4, 2011

Makan..makan..makan..

In case kalau tak jugak sedar diri apsal berat badan aku naik mendadak

Meh sini aku kasik bukti bergambar..

Belek2 balik kamera..

Hurmmm…patutlaaa..

 

Ni gambar seminggu lagi nak balik

Sesi berjimba jimbana ngan kengkawan..

Aktiviti semua senang jer..

Jumpe kat memaner then makan..

 

Ni kat umah ayah angkat aku..

Ehehehe…

Eh tetiba aku gelak sambil menaip…

Ada cerita kenapa ayah angkat..

Tapi masa kitorang serang umah Kak Ita ni, ayah tader..

Ni ngan geng2 makan tak bau..

Kenapa geng makan tak bau?

Sebab kalau kitorang kalau dah makan kat dalam opis tak sape berani tegur bau makanan..

Tapiiiii part orang lain makan dalam opis kemain hidung ko membau..

Mau tak bau, bayangkan pepagi melantak nasik lemak kat opis..

Mula laa bising wehhh sapa makan nasik lemak kat opis ni arrr..

Diva tak diva perangai ko dulu..

Tapi…

Hebat kabel derang sejak aku tinggalkan nie..

Main HR nampak..!!

 

Makan kat umah surirumah sepenuh masa ni memang tak memerlukan apa2 review

Kompom ko balik ngan perut yang kenyang

Dan tangan bau gulai lemak lagi..

Senyum kenyang…

DSC00714

 

Dah selesai bergelak sakan

Tak selesai pon..Ni baru part 1 punya gosip..

Terus jumpe kawan sayang ketat2

Ni gosip sampai berdosa…

Yang keje sanggup redah jem nak jumpe aku kat Madam Kwan midvalley

Ofkos laa makan lagi kan..

Apa barang jumpe kawan teguk air sejuk jer..

Madam Kwan fevret aku mesti laa nasik ala2 nasik ujan panas ngan peha ayam besar yang boleh membesarkan saiz peha ko juga

Dan sagu gula melaka ngan kuah santan…

DSC00726

 

Ni hari lain plak..

Temanya adalah berbaloi jumpe kawan baik..

Sakan punya borak dan tahap konfiden yang tinggi

Boleh tak boleh aku mati2 konfiden si Zety ni keje kat TPM College

Siap checked in kat FB laa..

Alih2 orang tu keje kat APIIT..

Sampai sesat barat laa aku lalu ikut jalan tempat parking astro dan tawaf satu TPM, nasib baik jumpa APIIT..

 

Lagi dasar konfiden sampai tak ingat baki smart tag ade RM 1.50

Tapi berlagak nak lalu smart tunnel…

Mencecet ko reverse kelisa nak ke laluan tunai..

IMG_0576

Restoren Rama V Jalan U Thant

Luar macam umah tinggal jer tapi dalam..

Boleh buat ko rasa tetiba kat Bangkok..

Exagerate tak deskripsi aku..?

IMG_0577

Masa aku pegi ni siZety yang belanja

Nak merasa duit APIIT..

Lagipon tengah promosi masa tu..

Sedap weh buffet die..

Tapi jangan laa imagine buffet lunch macam kat hotel

Selection makanan tak banyak tapi cukup..

Ada ikan, ayam, daging..

Kerabu mangga, betik..

Then kuih2 dessert..

Eh tak banyak ke tu..?

Rasa pon sedap..

Kalau nak pegi make sure korang betul2 lapar..

Kalau orang belanja lagi bagus..

 

Pastu ko ingat ngan buffet Rama V tu boleh buat kitorang kenyang?

Kenyang tapi ada janji lagi kat Bangi..

Gosip part 2 pulak..

Little White Cafe kat Bangi

Dah namanya pon little mesti laa tempat tu cute kan

Ala2 tengah fall masa kitorang pegi

Tapi kitorang kan kalau dah jumpe kaum  masing2 tak sedar diri

Kejap2 nak ode makan..

DSC00749

Konon nak makan ringan2 ala2 minum petang

Sekali dah cukup korum

Masing2 nak ode lasagna laa, beef steak laaa..

Hurmmm minum petang ke tu..

Tapi komen orang yang pandai buat kek kata

RVC die tak sedap..

Aku pon rasa tak sedap

Mebi aku bias sebab masa tu aku sangat kenyang

 

Ni baru gambar lagi seminggu nak balik

Yang lagi 4 minggu tu tak tunjuk

Dengan makanan2 raya..

Mana skipping rope tadi..?

No comments:

Post a Comment