Friday, November 25, 2011

Breaking dawn

Akhirnya…

Yang berusaha pasti berjaya..

Gegeh aku usahakan carik citer nie

Tak kesah laa ade uncle boncet lalu kat depan skrin ke

Kejap2 unyik orang melekek2

Yang penting….

Aku puas hati dapat tengok breaking dawn

 

Tu je laa yang paling best aku dapat

Selain daripada web yang manjang kena block dengan kerajaan

 

Ko tak tau

Hati macam kena toreh2 bila tengok trailer breaking dawn kat TV

Tunjuk tayangan serentak kat almost all middle east country

Except kat tempat aku ni

Ye laa panggung wayang pon xde

Nak pegi Dubai semata2 demi Edward belum laa tahap itu kan

 

Aku suka breaking dawn part 1

Aku suka the wedding..

Aku suka Manolo Blahnik yang Bella pakai

Bella Swan's Manolo Blahnik wedding heels

Aku suka speech masa wedding

Aku suka honeymoon part

Aku suka part katil roboh dan bulu bersepah2…

Dan aku tak sabar nak tunggu part 2

 

Tapi rasanya baca buku lagi best

Ye aku dah khatam novel jugak..

Bila tengok movie jadik best mebi sebab aku bias pada Edward

7 comments:

  1. aku suke baju kawin dia nok!! bare-back gitu, i like!!!

    i was just wondering, dia hidang air apa pada vampire masa majlis tu? hehehhe

    ReplyDelete
  2. Aku pon ske bare back yang see tru tu..
    Nok aku benci kau sebab ko bleh tgk edward kat pawagam...
    rs nak guling2 atas lantai dengan diriku yang berat ini...

    Air? eh champagne laa kot kejap2 derang toast..

    ReplyDelete
  3. Aahh benci l akoranh..aku tak tgk lagi..walhal puas nunggu..sini memang lembab skit..dahla nak cari english susah...ooh erward ku..

    ReplyDelete
  4. Ngehngengeh....aku ni fika mkm x lalu tido x lena selagi x mdpt si edward..mula2 tgk trailer, soundtrack...dlm ati kt xle jadik ni..tu yg ade online low quality pon blasah tu

    ReplyDelete
  5. x aci la review dulu. xtengok lagi nie! adui~~

    ReplyDelete
  6. zara: x kesah..tu yg akan mbuatkan ko rs x sabarrrr nak tgk

    ReplyDelete
  7. wey, aku rasa dia hidang blood type O la nok!

    Aku tgk wayang, lubang idung edward pun aku nampak nok, kehkehkehkeh!

    ReplyDelete