Friday, January 20, 2012

Saya suka

Hari tu baru plan-plan nak beli kan..
Pastu elok seminggu toner skin food aku pon habis
Zassss..ke mall lah kita mengikutkan napesu jiwa

Penat studi neh..
Hasilnya....

Lagi best bila salesman berkenan kat ko dan kasik ko sebeban free trial..
Abaikan rak kasut yang tak penah kemas tuh!


Aku angkat toner, serum dengan night cream
Dengan harapan semoga sejelita Nora Danish..
Aku kan demam Tentang Dhia skang..

Padahal orang dah kebah lama erk..
Tapi skang aku tengah folo Arianna Mikhail...
Fefeling Paris mak dibuatnya..

Skang ni aku baru pakai toner
Serum ngan night cream kena tunggu yang lama habis
Jangan membazir
Tu perangai syaitan
Padahal macam kena seru nak melawat mall
Skang tengah sale..
Aku kena tempah kargo besar nak bawak balik barang kang...
Panggggg....

Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment