Tuesday, July 10, 2012

Skeleng

Kalau pegi supermarket kan
Setakat balance seposen dua posen
Kompem ko dapat chewing gum atau mentos
Sebab tu sampai sekarang aku tetap susah nak bezakan syiling arab neh

Pastu kumpul punya kumpul
Baru ni ade laa dalam lima riyal ++ semuanya
Iye laa kat sini aku tak bayar tol
Masuk toilet pon free

Daripada simpan jadik pemberat
Aku bawak ke Barnies
Chai latte kat Barnies sedap gilos
Boleh ketagih dibuatnya
Aku bayar dengan duit syiling tu separuh
Sekali cashier tak terima
Pasal ape tak tau..
Penat kau explain yang syiling pon duit jugak
Hangin akak kat situ nye pon

Pastu bawak lagi baru ni pegi beli kurma
Pon sama
P sebab masa tu kat Mekah kan
Boleh laa ko berlagak macam orang yang tengah buat umrah
Buat kering aje letak duit tu atas kaunter die dan belah..

Sekang aku ade beberapa halalah lagi
Kalau korek2 dalam beg tu ade lagi rasanya
Yang pasti aku memang lembab nak belek syiling die
Siap ade 25 halalah lagi..
Serius otak ku lembab..

Internet pulak sesejak ni tahap selow nye serupa mati pucuk
Dapat call customer sebis buakn nak menyelesaikan masalah
Lagi nak menaikkan darah ade..
Bertabah aje laa menunggu sambil urut dada

No comments:

Post a Comment