Thursday, November 3, 2011

High leg boot

Angin berangan sudah tiba..

Sambil2 updet blog..

Aku jadik pemerhati fesyen..

US Magazine, Purseblog..

Ku semua adalah website yang boleh menyebabkan  tidur malam ko tak lena

Dan2 ko feeling fashionista..

Wekkkk…

 

Its winter in Saudi Arabia

Aku pegi window shopping semalam

Kononnya window laa kan..

Sebab sejak balik aku baru terjah Arab Mall..

Tu pon tak beli apa..sob..sob..

Eyh ye ke…

 

Tapi cer tengok celebs in their high boot nie..

Paris hilton pakai high boot..

Ko pon nak jugak…

Cool eyh…

Atau nak yg ala2 country macam nie..

 

Imejin: aku pakai tudung awning dgn topi koboi..

Ok tak seswaiiii..

Lagipun aku takde kuda..

Kalau ade pon ade kuda merah ajer… #kalaulah

 

Lagipun kaki aku pendek..

Orang pakai bawah lutut..

Kalau aku yang pakai, mesti atas lutut..

Tak K-pop..

 

Sudahnya aku beli yarn sweater..

Nyaris nak tangkap trench coat..

Kalau tak jadik Kate Middleton sudah…

Aikkkk macam ade cara2 nak ke London ajer..

 

Sawan pulak aku updet blog hari ni

Sebab minggu depan nak pegi berjuang

Tapi jauh di sudut hati..

Aku harap aku punya kesempatan untuk mencoretkan pengalaman itu

Dalam blog karat aku ni..

1 comment:

  1. nox, selamat menunaikan haji, semoga mendapat haji yg mabrur..

    doakan nox. perjuanganku yg ada setahun lagi ni. thanks in advance..

    xoxo

    ReplyDelete