Tuesday, January 3, 2012

Updet laju-laju

Maaflaa blog cabuk memang camni..
Susah sangat nak menten KPI updet blog at least sehari sekali..
Pastu ugut diri sendiri
Kalau tak updet baik delete aje blog ni
Tapi bila fikir balik kang kalau nafsu meluap2 nak menulis camner?

Siang, sah2 laa aku keje..
Kat ofis nak updet blog cam over laa plak kang..
Setakat fb, bloghopping tu boleh laa sambil2..
Nak updet blog macam eh bizi nye ko kat opis..
Tapi report tetap submit ngam2 dateline..

Balik umah aku dah nak termuntah tengok komputer
Takkan nak keje lagi kot..
Baik laa aku melakukan kerja yang agak berfaedah seperti
Bukak youtube..
Membahagian lelemak di abdomen..
Melagho-laghokan diri di mall..
Tambahan pulak skang dah nak mula sale..
Big sale will be after 15 Jan..
Jaga-jaga...

Lagi pon takde citer yang best nak updet
Balik2 citer pegi makan..
Pas makan pastu kata lengan dah sama besar ngan peha

New year?
Biasa jer..
Takde bunga api
Takde count down..
Nak party, aku dah bersara dah..
Takde azam tak bermakna hidup takde objektif

Tapi lagi best bila penutup 2011
Kat kompaun dikejutkan dengan penemuan mayat
Kes bunuh diri..
Depresi terlampau katanya..
Tak pasal pastu aku tak lena tido
40 hari pasti rohnya gentayangan...
Insaf sekejap tak berani balik lambat..
Lambat tak lambat cecah kol 12 laa jugak sampai kompaun..
Propa punya seram ajer..

Oh hari tu kan
Aku g tempat makan nasik briyani kambing yang best
Nanti aku citer eyh..

Tengok..
Sudahnya citer pasal makan jugak yang menarik..





No comments:

Post a Comment