Friday, March 23, 2012

Lupa

Lupa plak yang aku ade blog..
Kalau ade anak agaknya kau lupa nak bagi makan..

Cuti sekolah dah habis ye
Tapi aku punya pause mengalahkan cuti budak sekolah kat Malaysia
Kalau layan lagi ni mau sambung sama dengan cuti sekolah Saudi Arabia
Memang sekarang tengah cuti
In fact awal tiga hari sebab sand storm teruk sampai sekolah kena tutup
Bagus betul sekolah kat sini..
Asal sandstrom aje sekolah tutup
Tu belom kira perangai orang yang keje pulak
Langit baru gelap sikit dah angkat bontot balik umah

Bila cuti sekolah budak2 akan main kat padang sampai tengah malam
Jalan plak jem manjang..
Nak keluar pon takde mood
Pastu siang membuta..

Skang plak macam hari2 kena visit clinical site
Tak ble laa nak menguap depan PC
Ade aje pasal bebudak ni
Pastu kena attend meeting
Lama2 mau aku dapat brain anoxia T_T

Diorang ni plak bangsa keje takde plan
Bajet semua boleh dibuat dnegan duit yang banyak

Baru ni kata nak bukak another extension
Building dah siap
Equipment semua main bungkus dalam plastik lagi
Baru keluar kilang

Pastu tetiba meeting kata nak bukak minggu depan
Staff concerned kena stay over the week untuk prepare opening
Masa tu laa baru nak susun katil
Baru nak tukar plak dari 3 pin ke 2 pin
Baru nak check aircond
Semua baru nak buatlah..
Bayangkan dalam masa seminggu nak prepare semua..

Aku kata diorang ni bukak building macam nak bukak gerai pisang goreng kat simpang
Dalam masa seminggu nak prepare semua
Pastu pagi Sabtu dah boleh fully run
Tapi kawan aku kata worst than that
Dia kata macam nak main..
Bukak kaki aje dan jalan..
Tapi yessss we did it..

Because we are in Saudi Arabia

Last2 aku tak tau ape motif entri ni
Lately emosi berbaur negatif saje
Kena amik cuti lagi eh..?

1 comment: