Friday, September 14, 2012

Telefon baru

Renteten cerita simkad dan fon yang hilang

Dah selamat berganti
Dan sekarang saya adalah pengguna ini
Bukan SII tapi S advance..
Kabo sensiang
Reason sebab nak telefon yang simple saje
Yang boleh call, sms, fb, wassap, camwhoring
Nak beli SIII mahal sangat design plak tak berkenan
Bulky tak tentu pasal pastu ntah mmg tak berkenan lah

Lagipon harus consider keje aku yang banyak berjalan
Dan tak suka pegang barang kat tangan
So S advance laa yang jadi pilihan hati
Casing tetap finkkkk

Then aku decide nak pakai ni jadik main phone aku
And keep no mesia kat aifon
Reason sebab aku malas nak punch simcard STC
Boleh....

Pastu semalam boleh plak apple kata aifonfaif dah nak keluar..
Telan air liur aku baca press release..

Ok laa sekarang ni tengah adapt nak pakai samsung
Pastu bole plak bila guna aifon tekan back button kat bawah belah kanan
Hewhewhewww..

Aniwei aku still suka dengan aifon
Sebab dah biasa kot
Lagipon S A ni tak bole install instagram
Tensi ahkak terus
Mati nafsu nak bercamwhoring


1 comment: