Thursday, November 3, 2011

Di bawah bayu 3

Aku tahu ni entri sangat2 laa basi

Kalau tak basi pon aku kira ni sebagai antik

Dah sebulan balik Jeddah baru ni laa ade masa nak letak kat belog

Ko bleh bayang tak bosan tak bosan kehidupan aku ni

 

Ok sambung entri ni

Keesokkan harinya..

Pepagi, belasah breakfast free dekat hotel

Ok laa..makan nak kata mewah takde laaa mewah sangat

Tapi mencukupi..

Elok jer kenyang…sebab baca bismillah

Selalu nampak makan ko terus terjah..

Bismillah pon tak habes..

Gambar takdek..

Sebab aku dah gelisah tak tentu arah nampak makanan..

 

Then terus balik ke Kota Kinabalu..

Tapi kalau dah dasar pantang nampak kedai…

Singgah kejap kat pekan Kundasang..

Kat sini aku, mak aku memang sawan sekejap tengok sayur..

Fresh dan murah..

Penuh laa kete pastu ngan sayur..

Mentang2 sayur kat Labuan mahal kan…

Borong macam lepas ni sebulan takyah g pasar dah..

IMG_0495

View gunung Kinabalu..

 

Sampai KK..

Aku dah cakap ngan adik aku sesiap..

Aku tetap nak pegi OneBorneo

So kalau tetap tu maknanya ko kena ajak aku pegi

Tak kira laa orang dah puas kencing berak kat situ aku baru nak pegi

Tapi oleh sebab banyak lagi plan2 sampingan..

Tak habis jugak aku round OneBorneo tu..

Which buat aku ralat sangat..

Aku kan kalau pegi shopping complex make sure aku pegi semua floor baru aku puas hati

Kalau skip2 tu macam tak siap aje rasa..

Alasan kena pegi lagi ni..

DSC00318

Grand Borneo hotel..Kat atas OneBorneo jer..

Kejap2 nak turun bawah..

Hotel ni simple jer..

Ok laa untuk orang yang datang melancong..

Semua basic needs ade..

TV, kettle, hot water, towel..

After all aku bukan nak duk dalam bilik saje..

Swimming pool pon ade tapi haram tak sempat nak merasa..

Tapiiii breakfast je takde

 

Esok nya..

Pepagi lagi dah check out dan ready nak balik dah..

Sebab isninnya tu cikgu cikgi dah kena pegi sekolah..

Yang masih cuti boleh sambung cuti lagi..

DSC00340

Kereta dalam feri..

DSC00342

Labuan shayeee…

 

~ END

No comments:

Post a Comment